Lingerie Marie kiest voor een volledige nieuwe stijl
Lingerie Marie werd dit najaar in een nieuw jasje gestoken! Zowel ons logo als webshop werden volledig vernieuwd.
Nieuw logo
Zag je ons nieuw logo al? Dit logo wordt in de loop der maanden ook in de winkels vernieuwd.
Het roosje is een verwijzing naar de start van zaakvoerster Inge Foulon, die Lingerie Marie overnam.
Inge had voor de overname van Lingerie Marie al twee winkels, die Lingerie Camelia heetten. Camelia komt van de 'Camelia' bloem. De bloem verwijst naar de vrouw: zacht en broos als een roosje, maar met hier en daar een doorn. Die doorn staat voor vrouwelijke pittigheid. Daarnaast is de man van Inge ook tuinaannemer. Vandaar een link met de bloem.
Desondanks de naam niet meer 'Camelia' is, wilden we toch een Camelia touch behouden en kozen we voor het roosje in het logo.
Ons kortingssysteem verandert!
Ben je een nieuwe klant?
Bij iedere bestelling van niet-afgeprijsde artikelen ontvang je een korting van 5% die je kan gebruiken bij je eerstvolgende bestelling!
Ben je een trouwe klant?
Dan hebben we goed nieuws voor jou! Op onze vorige webshop werkten we met spaarpunten. Je spaarde bij elke volgende bestelling 5% korting, die omgezet werd in spaarpunten. Die kon je opsparen en gebruiken wanneer je dit wou. Maar geen nood, de spaarpunten gaan niet verloren! Registreer je op de nieuwe webshop (niet inloggen, maar opnieuw registreren) en gebruik het emailadres dat je op de vorige webshop ook gebruikte. Bij het registreren worden de punten uit je vorig account automatisch gekoppeld aan je emailadres en omgezet in de korting die jij nog tegoed hebt!
Nadat je hebt kunnen genieten van deze korting op je allereerste bestelling op de nieuwe webshop, krijg je steeds op je volgende bestellingen automatisch 5% korting. Is dat niet tof?
“'Online shoppen wordt een feestje'”